Prečo sú výsledky a dobré meno realitnej kancelárie dôležité?


21. august 2019

Pred pár mesiacmi sa mi dostala do ruky kniha, ktorá sa volá „PREČO?“. Kniha dáva priestor sa zamyslieť nad tým, prečo robíme činnosti, ktoré robíme a čo je dôvodom výkonu tejto činnosti. Ak je v práci, ktorú vykonávame vyšší cieľ a súčasne nejde len o zarobenie peňazí, tak sa často aktivita prejaví v pozitívnom vplyve nielen na firmu, ktorá vykonáva činnosť, ale aj na spoločnosť. A toto je presne to, prečo budujeme s mojim tímom meno realitnej kancelárie.

Ak by sa ma niekto pýtal na odpovede, tak základným cieľom našej firmy je vybudovať u klientov dôveru v túto profesiu. Dôveru, ktorú si zaslúži táto profesia mať a nosiť. Aby slovo „realitný maklér“ bola pochvala, aby sa spájala so slovným spojením obdiv, s vnímaním odbornosti a profesionality v kontexte s ľudským prístupom.

Musím žiaľ poznamenať, že klienti, ktorí nás nikdy nepoznali a komunikujeme s nimi prvýkrát, majú skôr negatívny názor na realitných maklérov a ich prácu. V podstate v každom druhom inzeráte na súkromnú ponuku predávajúcich je popis: „RK nevolať“. A ak aj klient ešte nenapísal žiadnu súkromnú ponuku a stretne sa s realitným maklérom (na ktorého nemá kontakt z odporúčania), tak zmeniť jeho názor v kvalitu služieb a vysvetliť mu, čo všetko realitná kancelária bude za klienta zabezpečovať a prečo má využiť služby realitnej kancelárie dá veľkú námahu, pretože klienti si dlhodobo vymieňajú skúsenosti a majú vyhranený názor, ktorý nie je vždy pravdivý a platí na každú realitnú kanceláriu.

Prečo zvyšovať odbornosť? Ak zabezpečíme odbornosť vedenia realitných kancelárií, tak sa určite zabezpečí aj posúvanie informácie k realitným maklérom a od realitných maklérov ku klientom. Úprimne verím, že výsledky sa dostavia, keď sa stanoví podmienka odbornosti a kvality služieb.


Ing. Lucia Pažičanová Slatinská, RSc.
Ing. Lucia Pažičanová Slatinská, RSc.
majiteľka a konateľka spoločnosti

Napísali sme pre vás: